وبسایت رسمی

دکتر یاسر کبیری زاده

آگاهی یک کلید است!

اطلاعات و مطالب کاربردی 

مراجعه حضوری به مطب در روز های زوج ساعت ۱۵٫۳۰ الی ۱۷٫۳۰ 

آدرس مطب دکتر کبیری زاده : تهران، سعادت آباد، علامه شمالی، پایین تر از رستوران ارکیده بعد از بانک سپه جنب خشکشویی پلاک ۸۷ طبقه ۳ واحد ۱۹

درمان دیابت با جراحی لاغری!

این یک موضوع تائید شده است که اعمال جراحی چاقی به روش اسلیو و بایپس معده باعث بهبود کامل یا درمان دیابت نوع دو می شوند!

تجربه ی افراد از درمان دیابت رو ببین! چطور ممکنه؟
عمل معده توسط بهترین دکتر چاقی

یکبار برای همیشه با چاقی خداحافظی کن!

در دنیای امروز، که شاهد شیوع چاقی هستیم، گزینه‌های متنوعی برای کاهش وزن وجود دارد. ناامیدی از شکست‌های گذشته در کاهش وزن نباید مانع پیشرفت شما شود.

اصلاح سبک زندگی بهترین و اصلی ترین راهکار اصولی کاهش وزن است!!

برای افراد با شاخص توده بدنی (BMI) بیش از ۳۲، تغییر در سبک زندگی اغلب بهترین گزینه برای دستیابی به تناسب اندام است. این تغییرات شامل تغذیه سالم‌تر، افزایش فعالیت بدنی و رویکردهای مدیریت استرس است.

اما … در مواردی که تغییرات سبک زندگی پاسخگو نیست و فرد علارغم تلاش های پی در پی موفق به کاهش وزن پایدار نشده است، جراحی باریاتریک می‌تواند یک گزینه قطعی، همیشگی و مورد اطمینان باشد.

محاسبه شاخص توده بدنی برای مشاوره رایگان کلیک کن!

درمان کبد چرب با اسلیو و بایپس معده!

این یک موضوع تائید شده است که اعمال جراحی چاقی به روش اسلیو و بایپس معده باعث یا درمان کبد چرب در افراد چاق می شوند!

تجربه ی افراد از درمان کبد چرب ببین! چطور ممکنه؟
لاغری و درمان چاقی
درمان چاقی با اسلیو و بای پس معده در تهران توسط بهترین جراح چطور باعث لاغری می شود؟
مشــــــــــــــــــــــــــــــــــــاوره رایگـــــــــــــــان ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تصمیم به انجام یک تغییر بزرگ بدون شک با نگرانی و دغدغه های مختلف همراه است!

دغدغه ها، نگرانی ها و سوالات خودتون رو با ما مطرح کنید. مشاورین ما آماده ارائه بهترین مشاوره و راهنمایی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هستند.

روش های مختلف جراحی لاغری

اسلیو معده تهران

اسلیو معده

توضیحات، عوارض، مزایا
اسلیو یا بایپس؟
بایپس معده تهران

بایپس معده

توضیحات، عوارض، مزایا

ای کااش ۱۰ سال پیش این کارو انجام داده بودم!

تقریبا همه ی افرادی که جراحی لاغری (اسلیو و بایپس معده) را برای درمان چاقی انتخاب می کنند، بعد از کاهش وزن در مدت کوتاهی بعد از عمل، به این نتیحه می رسند که ای کاااش زودتر این تصمیم را گرفته بودیم!! چرا؟؟ مشاهده تغییرات فوق العاده ی اونا جواب این سوال رو میده!

اینجا کلیک کن کلی تغییرات فوق العاده ببین!

مرگ در اثر جراحی لاغری!

وقتی از تصمیم برای انجام جراحی چاقی، صحبت میشه، اغلب افراد با آمار، ارقام و اطلاعات نادرست مواجه می شوند! به همین منظور ما این موضوع را با استفاده از منابع علمی معتبر و تجربه ی بیماران گردآوری کردیم!

مطالعه کن!

ریزش مو بعد از اسلیو و بایپس معده! 

یکی از نگرانی های افراد قبل از تصمیم به جراحی چاقی، نگرانی از ریزش مو بعد از این جراحی هستش! در این مطلب ابعاد مختلف این موضوع، موقت یا دائم بودن، علت و راه های پیشگیری رو با استناد به منابع علمی و تجربیات افراد مورد بررسی قرار دادیم.

مطالعه کن!

آیا عمل لاغری باعث ناباروری می شود؟ شایعه یا واقعیت؟!

یکی از نگرانی های افرادی که قصد انجام عمل جراحی اسلییو وبایپس مععده را دارند، ترس از ناباروری است! این مطلب رو مطالعه کنید تا متوجه این موضوع بشین که واقعیت چیز دیگریست!

مطالعه کن!

بوتاکس معده

تزریق بوتاکس به معده برای لاغری، ممکن است یکی از گزینه‌هایی باشد که در نظر گرفته‌اید. برای آگاهی بهتر این روش و مزایا و معایب آن، با ما همراه شوید.

مطالعه کن!

بالون معده 

روشی منسوخ در مسیر کاهش وزن! آیا بالون معده، که به عنوان روشی کم‌تهاجمی برای مبارزه با چاقی مطرح شده، واقعاً معجزه می‌کند؟ با پیشرفت‌های جدید در علم پزشکی و ظهور روش‌های کاهش وزن کارآمدتر، آیا بالون معده هنوز جایگاهی دارد؟

مطالعه کن!

لاپاروسکوپی یا جراحی بسته.

جراحی لاپاراسکوپی، با استفاده از برش‌های کوچک و دوربین‌های پیشرفته، دید عمیق و دقیقی از ناحیه شکم و لگن فراهم می‌کند. این تکنیک کم‌تهاجمی، با دوره نقاهت کوتاه‌تر و خطرات کمتر، یک گزینه ایده‌آل برای انواع جراحی‌ها، از جمله درمان‌های شکمی و حفره لگن، است.

مطالعه کن!

سوالات متداول

 اگرچه روشهای مختلف جراحی معده و همچنین شرایط خاص هر بیمار باعث زمانهای بهبودی متفاوتی می‌شود، امروزه اکثر جراحی های کاهش وزن ، روشهای لاپاراسکوپی با حداقل تهاجم هستند که نوید بهبود سریعتر و عوارض کمتر را می دهند. با این حال ، بیماران ممکن است با توجه به نظر پزشک خود به یک روز بستری  پس از جراحی در بیمارستان ، تحت نظر پزشک و کادر درمانی نیاز داشته باشند.

بعد از ترخیص از بیمارستان، برای بهبودی کامل و باز گشتن به زندگی عادی،  باید چهار تا شش هفته تحت  مراقبتهای تغذیه ای بعد از عمل  قرار بگیرید. اکثر بیماران  به یک هفته مرخصی نیازدارند و در کمتر از ۲ هفته به سر کار باز می گردند. توجه داشته باشید که تمامی اعداد ذکر شده برای دوران نقاهت با توجه به شرایط بیمار بعد از عمل و با توجه به نوع کاری که فرد به آن مشغول است، متفاوت است و مواردی را که باید رعایت کنید ، دکتر یاسر کبیری زاده متخصص جراحی چاقی و لاپاروسکوپی پیشرفته به اطلاع شما خواهد رساند.

وقتی نوبت به ورزش بعد از جراحی چاقی می رسد ، دکتر کبیری زاده شما را تشویق می کند که بلافاصله پس از عمل، پیاده روی های ملایم و کوتاهی داشته باشید ، حتی زمانی که هنوز در بیمارستان هستید. در واقع پیاده روی می تواند به کاهش برخی ناراحتی ها و درد های بعد از عمل مرتبط با جراحی معده کمک کند و روند بهبودی شما را تسریع بخشد. در ماه اول پس از عمل جراحی ، باید ورزش هایی با میزان تحرک کم و آرام را انجام دهید و از ورزش های رقابتی  اجتناب کنید و به تدریج بعد از گذشت ۶ هفته از عمل جراحی چاقی خود، سطح فعالیت خود را افزایش دهید.

افزایش وزن بعد از انجام اعمال جراحی باریاتریک ، احتمال بسیار کمی دارد، ولی امکان پذیر است! در واقع سبک زندگی و تغذیه ی فرد می تواند تاثیرات مستقیمی را روی افزایش یا کاهش وزن داشته باشد. بعد از این که فرد مورد جراحی چاقی قرار می گیرد، می تواند به راحتی شیوه ی جدیدی را برای تغذیه و سبک زندگی خود انتخاب کند. در واقع افرادی که اعمال جراحی اسلیو معده (محدود کننده ی حجم معده و کاهنده ی هورمون گرسنگی و اشتها) و بای پس معده ( کاهنده ی حجم معده و کاهش جذب روده ای) را انجام می دهند، با تغییرات ایجاد شده، کنترل بیشتر و راحت تری را روی عادات غذایی خود دارند. پس عملا بازگشت به وضعیت پیش از عمل جراحی چاقی کاری دشوار است.

چگونه می توان از افزایش مجدد وزن بعد از جراحی چاقی جلوگیری کرد؟

کاهش وزن تا بی ام آی ۲۵ ادامه می یابد و امکان اینکه بیمار دچار لاغری بیش از حد گردد وجود ندارد.
مگر اینکه فرد نسبت به تغذیه ی خودش و مصرف مقدار مواد غذایی ضروری و انتخاب مواد غذایی با ارزش غذایی بیتفاوت باشد و به صورت تصادفی وعده های غذایی خود را انتخاب کند.
جزئیات بیشتر را از اینجا بخوانید.

قیمت انجام اسلیو معده در مهر ماه ۱۴۰۲، ۸۰ میلیون تومان است. این هزینه شامل هزینه های تجهیزات، بیمارستان و هزینه ی جراحی می باشد! جوراب ضد آمبولی هم به صورت رایگان به شما داده می شود.

قیمت انجام عمل جراحی بایپس معده در بیمارستان فوق تخصصی پارسیان سعادت آباد در آبان ۱۴۰۲، بسته به نوع بای پس ( کلاسیک، مینی بایپس و … ) ۸۸ الی ۹۰ میلیون می باشد. این هزینه شامل هزینه های تجهیزات، بیمارستان و هزینه ی جراحی می باشد.

بله امکان انجام اعمال جراحی چاقی (اسلیومعده، بایپس معده) در قالب اقساط ۶ ماهه یا به صورت چکی وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات تماس بگیرید.

مدت زمان انجام جراحی اسلیو معده به طور میانگین، ۲۰ الی ۴۰ دقیقه می باشد.
مدت زمان انجام جراحی بای پس معده ۱ الی ۱ ساعت و نیم می باشد.

بدون شک یکی از سوالات پر تکرار شما عزیزان این است که : اسلیو معده یا بای پس معده ؟ کدام یک بهتر است؟ در پاسخ به این سوال لازم است این نکته ی مهم را یادآور شویم که هر فرد با توجه به شرایط سلامت، قد ، وزن، جنسیت، بیماری های همراه، سن و … می تواند کاندید روش های مختلف جراحی چاقی باشد. انتخاب نوع عمل فرآیندی پیچیده است که می بایست توسط جراح انجام شود. نهایتا با توجه به پروفایل مراجعه کننده، دکتر کبیری زاده بهترین روش انجام جراحی چاقی را انتخاب می کند.